0
Vaš rezervace jsou prázdné
Zásady ochrany osobních údajů

1. Úvodní ustanovení

Provozovatel apartmánu Helena pod Klínovcem zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů (dále jen „GDPR“). Tyto Zásady vysvětlují, jaké údaje shromažďujeme, za jakým účelem a jak s nimi nakládáme.

2. Jaké údaje zpracováváme

Zpracováváme následující osobní údaje:
  • Identifikační údaje: jméno, příjmení, datum narození, číslo dokladu totožnosti (občanský průkaz, pas).
  • Kontaktní údaje: adresa bydliště, telefonní číslo, e-mail.
  • Platební údaje: číslo bankovního účtu, platební údaje z ubytovacích smluv.
  • Údaje o ubytování: termín pobytu, počet osob, speciální požadavky.
  • Záznamy komunikace: e-maily, telefonické hovory, případně další formy komunikace.

3. Účely zpracování osobních údajů

Osobní údaje zpracováváme za účelem:
  • uzavření a plnění ubytovací smlouvy,
  • zajištění služeb spojených s ubytováním,
  • splnění právních povinností (např. hlášení cizinců na cizinecké policii dle zákona),
  • komunikace s klienty (např. potvrzení rezervace, zasílání informací o pobytu),
  • účetní a daňové evidence.

4. Právní základy pro zpracování

Zpracování osobních údajů je založeno na:
  • plnění smlouvy o ubytování,
  • plnění zákonných povinností (např. dle zákona o místních poplatcích),
  • oprávněném zájmu Provozovatele (např. ochrana majetku a bezpečnost),
  • případně na základě souhlasu (např. marketingové účely).

5. Doba uchování osobních údajů

Osobní údaje uchováváme po dobu nezbytnou pro plnění smluvních a zákonných povinností:
  • Údaje o ubytování: 5 let od ukončení pobytu, pokud zákon nestanoví delší dobu uchování.
  • Účetní a daňové doklady: 10 let dle zákona o účetnictví.
  • Záznamy komunikace a marketingové údaje: po dobu platnosti souhlasu, případně do odvolání souhlasu.

6. Předávání osobních údajů

Vaše údaje mohou být předány těmto subjektům:
  • Orgány veřejné správy (např. cizinecká policie, finanční úřad),
  • Externí poskytovatelé služeb (např. účetní, právníci),
  • případně dalším subjektům na základě zákonné povinnosti nebo vašeho souhlasu.

7. Ochrana osobních údajů

Provozovatel přijímá technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů proti ztrátě, zneužití či neoprávněnému přístupu. Používáme šifrování dat, zabezpečený přístup k databázím a pravidelné aktualizace bezpečnostních opatření.

8. Práva subjektů údajů

V souladu s GDPR máte následující práva:
  • Právo na přístup k údajům – máte právo požádat o informace o tom, jaké údaje o vás zpracováváme.
  • Právo na opravu – máte právo na opravu nepřesných či neúplných údajů.
  • Právo na výmaz („právo být zapomenut“) – můžete požádat o vymazání osobních údajů, pokud již nejsou potřebné pro stanovené účely.
  • Právo na omezení zpracování – v určitých případech máte právo požadovat omezení zpracování vašich údajů.
  • Právo na přenositelnost údajů – máte právo získat údaje v přenosném formátu.
  • Právo vznést námitku – můžete vznést námitku proti zpracování vašich údajů z důvodů oprávněného zájmu.
  • Právo podat stížnost – máte právo podat stížnost u dozorového orgánu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

9. Kontakt

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se ochrany osobních údajů nebo chcete uplatnit svá práva, kontaktujte nás na e-mailové adrese rezervace@ubytovanikrusnehoryzdar.cz nebo na telefonním čísle +420 736 678 929. Dozorovým orgánem je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, Česká republika.

10. Závěrečná ustanovení

Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou platné a účinné od (datum). Provozovatel si vyhrazuje právo na jejich úpravu a aktualizaci.